| Gniazdo insert - mozna uzyc do wyprowadzenia sygnału? |
| Autor | Wiadomość |
Szulek Member    Skąd: Postów: 109 Grupa: Użytkownicy Dołączył: 04-2006 Status: Offline
| Gniazdo insert - mozna uzyc do wyprowadzenia sygnału?
Pytanie może i prozaiczne ale jestem początkujący w tej dziedzinie  Na sali prób mamy mikser BEHRINGER EURORACK 2004A, w domu 8sladowa kartę Guilemont ISIS, pytanie: czy można użyć gniazda INSERT (z dokumentacji wynika ze wejśce i wyjście jednocześnie, moze ktos mi to wyjaśni?) do wyprowadzenia sygnału do karty tak żeby każdy z 8 śladów nagrany był oddzielnie? jednym słowem: czy gniazda insert mozna uzyc jako DIRECT OUT? Ibanez Roadstar II --> Ampeg SVT-III .moze kiedys sie naucze na tym grac  |
|
| 07-07-2007 13:44 | |
 |
quentin Member     Skąd: Postów: 497 Grupa: Użytkownicy Dołączył: 08-2004 Status: Offline
| |
| 10-07-2007 12:48 | |
 |
Bigos Senior Member      Skąd: Postów: 1,658 Grupa: Użytkownicy Dołączył: 11-2005 Status: Offline
|
Z tego co pamiętam (używałem tego miksera przez 2 lata) to inserty są przed tłumikami i przed Eq. Jest tylko po Gain i filtrze "low cut".
W takim przypadku mikser może posłużyć tylko jako dopasowanie czułości oraz odsłuch podczas nagrywania. Nie da się "miksować" nagrania. No ale skoro będzie nagrane śladami to można tego dokonać na PC-cie.
Sposób podłączenia masz w instrukcji (tzn co na "dżeku" jest wejściem, a co wyjściem). XxXxXxXxXxXxX Sport Utility Bass XxXxXxXxXxXxX
http://www.kanon.info.pl |
|
| 10-07-2007 15:52 | |
 |
Artur Kamyk Junior Member   Skąd: Postów: 47 Grupa: Użytkownicy Dołączył: 08-2007 Status: Offline
|
Witam Forumowiczów. Podepnę się pod ten temat bo wydaje mi sie że troche już tu jest napisane o co chciałem zapytać - Tzn wyjścia INSERT. Sorki za nie fachowe terminy, dopiero chce zacząć przygode z Nagrywaniem. Chciałbym nagrać kapelę, bębny Roland TD12, bas, gitara, klawicze, wolale. Mikser Dynacord CMS1600 i teraz kilka pytań....